Přespolní řidiči, pro které jsou zásadní dopravní značky, potíže nemají.

Podle mělnického místostarosty Milana Schweigstilla se ukázalo, že po změnách je doprava v centru města bezpečnější. S návratem k původní verzi radnice nepočítá.

Právě dnes se ale budou mělničtí radní věnovat dalším dvěma změnám menšího rázu v úseku kolem křižovatky Fibichovy, Jarošovy a Vodárenské ulice, které vycházejí z připomínek místní dopravní komise.

„Chtěli bychom, aby ve Fibichově ulici bylo ještě vodorovné dopravní značení, dva odbočovací pruhy," vysvětlil Milan Schweigstill. Přestože je Fibichova ulice dost široká, ve špičce se tam stává, že řidiči mířící do Jarošovy nebo naopak směrem k Nové ulici zůstávají v řadě za sebou.

Měli by se přitom držet se svými vozy na straně silnice ve směru, kam se chystají odbočit. Vedlo by to k rychlejšímu provozu.

Další možnou změnou, jíž se mají dnes zabývat mělničtí radní, je zákaz zastavení u pekárny v Jarošově ulici. „Protože tam zůstávají celý den parkující auta, má provozovna potíže se zásobováním," poznamenal místostarosta.

Ke změnám v dopravní úpravě v centru města došlo na začátku loňského prosince, kdy skončily opravy ulice Kapitána Jaroše. Znamenalo to především zavedení jednosměrného provozu v části této ulice mezi křižovatkami s Fibichovou a U Sadů, ve valné části Vodárenské ulice i ve Fibichově mezi křižovatkami s ulicemi 28. října a Jarošovou.

Ke změnám došlo i v okolních ulicích a na křižovatce Fibichovy, Jarošovy a Vodárenské, kde čeká na řidiče mířící do Nové ulice nebo k parkovacím stáním pod náměstím Karla IV. stopka se zrcadlem, ve kterém sledují auta přijíždějící po hlavní z Vodárenské.