„V minulém roce jsem se rozhodl pro tvorbu nového loga včetně rebrandingu celého klubu. Původní grafika byla již zastaralá a nemoderní. Jelikož jeden z našich dodavatelů dopravy je zároveň trenérem v klubu, domluvili jsme se na možnosti polepu jednoho z jeho autobusů, které jezdí pro náš klub,“ přiblížil nápad předseda FK Neratovice-Byškovice Vladimír Kaňka.
Kromě sdělení představy o podobě autobusu firmě, která polep realizovala, bylo nutné zajistit pro tuto "jezdící klubovou reklamu” také potřebnou finanční částku. Podle vedení klubu nejde rozhodně o levnou záležitost. O podporu a pomoc s naplněním rozpočtu se tak obrátilo na současné i potenciální sponzory.
„Zájem byl neuvěřitelný, částku v řádů statisíců jsme společně s manažerem A-týmu Vaškem Marhanem zajistili během pár telefonátů. Každý stál o to podpořit náš klub v této super aktivitě,“ neskrývá s dodatečnými slovy díků nadšení Vladimír Kaňka. „Věřím, že autobus jim nebude dělat ostudu výsledky z venkovních hřišť,“ dodal s úsměvem.
Kromě divizního áčka, kterému by se body z venkovních hřišť tuze hodily a na podzim si jich užil pouze výhrou v Nespekách a remízami ve Slaném a Českém Brodě, si prý autobus užijí hráči napříč kategoriemi. Vyjede například i na dubnové a květnové finále U12 a U13 prestižního Planeo Cupu.
Autobus zárybské firmy, vozící ve fotbalové sezoně o víkendech primárně týmy FK Neratovice-Byškovice, má zajímavou fotbalovou minulost. Původním majitelem komfortního vozidla byl totiž prvoligový FK Pardubice. Podle pozitivních reakcí na sítích si jeho nová podoba s ligovými koráby nezadá…