VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kapitán kralupských florbalistů očekává vyrovnanou soutěž

Kralupy nad Vltavou /ROZHOVOR/ – Florbalová sezona se blíží mílovými kroky. Kapitán A-mužstva a spoluzakladatel FBC Kralupy Filip Prantl přiblížil, s jakými ambicemi tým do následujícího ročníku sdruženého pražského a středočeského přeboru mužů vstupuje.

7.8.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jan Handrejch

Filipe, jak bys z pohledu kapitána áčka hodnotil uplynulou sezonu, ve které Kralupáci svou soutěž vyhráli a postoupili po roce opět do středočeského přeboru?
Uplynulou sezonu musím hodnotit kladně. Splnili jsme cíl, který jsme si před sezonou dali a celkem bez problému jsme postoupili do středočeského přeboru.

S jakými ambicemi tým do vyšší soutěže vstupuje? Už si měl čas zhodnotit sílu soupeřů?
Ambice určitě nemáme jako v sezoně 08/09, tam jsme si mysleli, že musíme hrát o postup, bohužel nám ale utekl začátek a nakonec z toho byl sestup do poslední ligy. Úkol pro letošní sezonu je jasný, udržet tuto soutěž. Soupeře jsem si přečetl v rozlosování a soudím, že soutěž bude velice vyrovnaná a v konečném pořadí může rozhodovat každý bod.

Plánujete nějaké změny v kádru z minulého ročníku? Příchody, odchody?
Po dohodě s radou starších žádné změny neplánujeme. Loni se nám podařilo vhodně doplnit kádr (Pavel Kroužil, Jiří Palice, Pavel Husák, Jan Tetiva), což nám určitě hodně pomohlo k postupu. Letos navíc bude opět možnost v případě potřeby doplnit kádr z našeho B-týmu.

Letos se Kralupy po roční pauze opět zúčastní Poháru České florbalové Unie. Los je zavedl do dalekého Chebu. V minulých ročnících se ani jednou nepodařilo postoupit ze skupiny. Jak vidíš letošní šance, když ve skupině narazíte na celky jako Liberec nebo Sokolov?
Pohár beru hlavně jako přípravu, problém je, že se hraje o prázdninách, takže nebudeme schopni nastoupit v plné sestavě, navíc Cheb je trochu z ruky. Na druhou stranu, čekají nás soupeři z vyšších lig a ti nás dostatečně prověří.

Tým FBC Kralupy již začíná svou čtvrtou sezonu. Ty jsi v kádru od počátku. Jak bys zhodnotil dosavadní působení týmu v českých florbalových vodách?
Před lety, když jsme začínali, byli jsme všichni absolutní florbaloví amatéři. Postupem času jsme přihlásili tým do celosvazové soutěže, začali jsme nabírat nové hráče a dnes jsme na tom tak, že máme mládež a dva týmy mužů, což si myslím, že za čtyřletou existenci klubu je celkem slušné.

JIŘÍ CIMLER

7.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Těžká dopravní nehoda na Pražském okruhu u Jesenice nejenom zkomplikovala provoz na této dálniční komunikaci, ale také přinesla vážné problémy hasičům
9

K vážné nehodě se hasiči museli přímo prodírat

Olympik proti Chrudimi sahal po senzaci, nakonec smolně padl.

Jedna z klíčových bitev. K soutoku míří Oceláři

Stanou se rytířské forbíny novou tradicí?

Mělník /FOTOGALERIE/ - Skupina historického šermu Rytíři Mělničtí vznikla před sedmi lety. Zakládající členy nespojovala jen společná rodina, láska k historickému šermu, ale i hluboký vztah ke královskému věnnému městu Mělník. Jsou oblíbenými hosty mnoha zdejších projektů a každoročně se účastní Bitvy na Mělníku, Mělnického koštu a pravidelně působí na scéně Mělnického vinobraní.

Kam na Mělnicku za zábavou? Vyberte si!

Mělnicko - Přinášíme vám přehled kulturních událostí v regionu.

ON-LINE: Ptejte se ragbyového trenéra Roberta Votipky

Kralupy – Pomáhal zakládat kralupský ragbyový klub, prožil s ním všechny těžké chvíle a je nadále jeho výraznou součástí. Trenér Robert Votipka je jedním z těch, který se snaží ragby postavit na slušnou úroveň i u nás. A právě kralupský kouč je naším dalším hostem online rozhovoru pro Mělnický deník. 

V okolí Prahy mají vyjet nové vlaky. Budou mít jedno, nebo dvě patra?

České dráhy chtějí v příštích letech zásadně obnovit elektrické vlaky pro Pražskou integrovanou dopravu. Názor, jak mají vozy vypadat, se začíná v poslední době měnit. Pro dopravu v Praze a okolí chtějí České dráhy koupit jedenáct vlaků, které mají jezdit na lince z Milovic do Benešova u Prahy. Dopravce ve svých plánech zatím počítá s tím, že vlaky by byly jednopodlažní a sedmivozové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT