Na paty jim od začátku šlapala posádka Pech – Uhel. Před dvěma závěrečnými erzetami byl rozdíl mezi jezdci pouhé čtyři vteřiny ve prospěch Kresty.

Boj o prvenství měl však smutné rozuzlení pro Pecha. Tomu zkolabovala technika a do poslední zkoušky ani nenastoupil.

„Překroutila se hnací hřídel mezi motorem a převodovkou,“ vysvětlil se smutkem Václav Pech.

„Výpadek Pecha nám nahrál. Těžko říci, jak by to dopadlo, kdyby Pech mohl dojet. Soutěž byla velmi náročná na techniku, jelo se extrémně rychle. Byla to zatím nejtěžší soutěž, kterou jsem letos jel,“ řekl v cíli šťastný vítěz Roman Kresta. „ Nebudu zakrývat, že výpadek Pecha nám nahrál. Můžeme se v klidu připravit na Barumku, kde budu startovat s vozem specifikace S2000,“ dodal k nejbližší budoucnosti vítěz Rally Bohemia Roman Kresta.

Ze druhého místa se tak mohl radovat třetí vzadu, Pavel Valoušek. „ Kresta s Pechem byli vyhecovaní a jeli až neskutečně. Měli vyhrát oba a já před nimi smekám,“ řekl druhý v pořadí Rally Bohemia Pavel Valoušek.

Třetí místo posádky Tarabus – Trnkát bylo obrovským překvapením a ohromným úspěchem této posádky.

Konečné pořadí Rally Bohemia:

1. Kresta Roman / Gross Petr, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 02:10:36.6
2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:13:55.4, ztráta 3:18.8
3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel, Fiat Grande Punto S2000, N/4, 2:14:34.5, – 3:57,9
4. Trojan Karel / Řihák Petr, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:14:59.3, – 4:22,7
5. Štajf Vojtěch / Ernst Michal, Subaru Impreza Sti, N/4, 2:15:44.4, – 5:07,8
6. Votava Jan / Synáč František, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:15:49.6, – 5:13.0
7. Arazim Václav / Gál Julius, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:15:50.1, – 5:13.5
8. Běhálek Daniel / Černohorský Petr, Subaru Impreza Sti, N/4, 2:16:41.6, – 6:05.0
9. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk, Fiat Punto S1600, A/6, 2:17:31.2, – 6:54.6
10. Liška Milan / Lasevič Richard, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:20:16.5, – 9:39.9
11. Červenka Pavel / Rajnoha František, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:21:01.0, – 10:24.4
12. Kurka Tomáš / Müller Jindřich, Mitsubishi Lancer EVO VIII , N/4, 2:22:11.7, – 11:35.1
13. Orsák Jaroslav / Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:22:14.2, – 11:37.6
14. Ducháček Sláva / Dufek Petr, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:22:16.3, – 11:39.7
15. Zedník Petr / Pražák Milan, Ford Fiesta S1600, A/6, 2:23:45.1, – 13:08.5
16. Sedláček Josef / Maroušková Zdenka, Renault Clio R3, A/7, 2:24:17.4 – 16:00.8
17. Smékal Egon / Mastacan Jan, Honda Civic Type R, N/3, 2:28:19.2, – 17:42.6
18. Tomek David / Zeman Marek, Škoda Felicia Kit Car, A/6, 02:29:03.4, – 18:26.8
19. Nešpor Radoslav / Středa Hynek, Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4, 2:29:03.9, – 18:27.3
20. Mr. Cimbu / Perski Eduard, Škoda Felicia Kit Car, A/5, 2:29:14.9, – 18:48.3
21. Vodička Robert / Hédl Karel, Honda Civic Type R, N/3, 2:32:55.9, – 22:19.3
22. Grega Tomáš / Ježek Jiří, Škoda Felicia Kit Car, A/5, 2:33:45.5, – 23:08.9
23. Bieltvedt Sveinung / Furuseth Erlend, Subaru Impreza Sti, N/4, 2:31:45.4, – 23:18.8
24. Dunovský Václav / Šmeidler David, Honda Civic VTi, N/2, 2:35:10.1, – 24:33.5
25. Petrášek Jiří / Král Josef, Škoda Fabia TDi, A/7, 2:37:29.8, 26:53.2
26. Jakubec Jan / Kacerovský Pavel, Honda Civic VTi, N/2, 2:37:00.3, – 27:03.7
27. Černý Jan / Hrubý Ivan, Peugeot 206 RC, A/7, 2:41:22.8, – 31:56.2
28. Zeman Milan / Vytasil Jaroslav, Škoda Fabia, A/5, 2:43:51.9, – 33:15.3
29. Křemen Michal / Kouřil Rudolf, Suzuki Swift Sport, N/2, 2:44:38.1, – 34:01.5
30. Ottosson Patrik / Ottosson Stefan, Volkswagen Polo 1,4 16V, N/1, 2:47:25.5, – 36:48.9
31. Markvart František / Kilian René, Škoda Fabia, A/5, 02:49:47.1, – 39:10.5