Na pátečním startu dvoudenního závodu, kterého se mohly zúčastnit pouze automobily vyrobené před rokem 1985, se sešlo přesně 30 strojů.

Malebné Kokořínsko pro ně tentokrát nenachystalo zasněžené silnice, jako při loňské premiéře, ale suché a prašné cesty. Zimní období dokreslovaly alespoň mrazivé teploty, kvůli kterým se některým „veteránům“ nechtělo v sobotu ráno před druhou etapou startovat, a na řadu tak přišlo roztlačování.

„I přes třeskutý mráz bylo vidět, že všichni přijeli s velkým nadšením a odhodláním závodit. Poděkování patří i manželům Pavlíkovým za pohostinnost na zámku v Lobči,“ svěřil se Michal Jirků, jeden z pořadatelů akce zařazené spolu s Clasic Ještěd a Historic Jizera do prvního seriálu pro historiky v jízdě pravidelnosti v Česku.

Páteční úvodní ze tří etap navíc končila až ve večerních hodinách, což jezdcům ještě zkomplikovalo orientaci. Do cíle ovšem dorazili všichni, přestože některé pozlobila technika.

Na čele se hned po první etapě usadili pozdější vítězové Břížďala s Řehákem, kteří během všech tří etap nasbírali pouze sedm trestných bodů. Ty byly účastníkům udělovány za to, že překračovali stanovenou průměrnou rychlost a také za odlišné časy z obou měřených okruhů každé etapy.

„Doufáme, že jsme soutěžící nezklamali a neodradili svými nástrahami, a budeme se těšit na další setkání, ať už za rok, nebo na nějaké podobné akci,“ dodal Jirků.

Celkové pořadí: 1. Libor Břížďala, Zdeněk Řehák (Škoda 120L) 7 trestných bodů, 2. Tomáš Strnad, Tomáš Kuška (MGB GT) 31, 3. Marek Franc, Ondřej Strelka (VW 181) 45, 4. Jiří Vítek, Renata Vítková (Porsche 924) 53, 5. Ondřej Kroutil, Ondrej Nagy (Fiat 128) 99.