Je tím míněno, že nový středočeský mluvčí si přináší zkušenosti PR specialisty v centrále maloobchodního řetězce, kde podle profesní sociální sítě LinkedIn působil rok a pět měsíců. Na starosti měl externí komunikaci, produktovou propagaci i informování o společenské odpovědnosti firmy; podílel se také na zajišťování speciálních akcí. Šíma, který studoval na Vysoké škole báňské v Ostravě a titul inženýra získal před třemi roky na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze, dříve pracoval také pro společnost Seznam.cz jako správce portálu Mapy.cz a Firmy.cz, načež po roce a deseti měsících strávil na pozicích asistenta ředitelky marketingu a nových médií České televize a v tiskovém oddělení ministerstva zdravotnictví.

Nováčkem na kraji je i jeho šéf, když do kanceláře hejtmanky nastoupil jako vedoucí oddělení komunikace a PR Adam Junek. Ten je známý jako novinář, který během dvou desetiletí prošel několika pražskými redakcemi tradičních i čistě internetových mediálních projektů (přičemž zastával i vedoucí pozice). Věnoval se zvláště ekonomickým kauzám – v poslední době zejména souvislostem činnosti premiéra Andreje Babiše (ANO). Vystupoval ale také jako moderátor. Sám sebe na sociální síti označil za „pozorovatele hemžení lidského, jenž je za tuto činnost placen“.

Příchod obou posil do středočeských služeb označuje twitterový profil krajského úřadu jako „super zprávy“. Nastupují místo Martiny Kemrové, která se vedení komunikace kraje ujala v polovině ledna. I ona si na hejtmanství přinesla korporátní zkušenost – dříve dlouhodobě působila jako mluvčí společnosti T-Mobile.