Cestu malým a středním firmám do rozmanitých ateliérů, kde by zviditelnění a propagaci výrobků či služeb i samotné společnosti dokázali uchopit tvůrčím způsobem, mají pomyslně vydláždit takzvané kreativní vouchery. Ty budou k mání již brzy – a v rámci podpory zvyšování konkurenceschopnosti mohou přinést jednorázovou finanční podporu dosahující až 300 tisíc korun. Propagace tak skutečně nemusí být postavena jen na svépomoci vlastních nápadů; tohle už je částka, která umožní obrátit se na profesionály a vyžít jejich zkušeností a umu.

Zpětně proplácené kreativní vouchery sice celou zakázku neuhradí, mohou však pokrýt 75 procent její ceny. Současně pravidla stanoví, že by se nemělo jednot o drobnosti: minimální hodnota zakázky je určena částkou 50 tisíc korun. Podrobnosti, jak se k penězům dostat, lze probrat s projektovou manažerkou odboru strategických intervencí Barbarou Svojanovskou, již je možno kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy svojanovska@s-ic.cz. Pro rychlý dotaz by mohlo posloužit i telefonní číslo 775 742 431.