„Kolemjdoucím se může zdát, že se tam nic neděje a silnice je zavřená zbytečně. Opak je však pravdou," řekl Pavel Průcha a vysvětlil, že už byly dokončeny přeložky všech inženýrských sítí kromě tělesa budoucí křižovatky.

Práce pokračují i na trase bývalé vlečky pod konstrukcí vozovky, kde dělníci postupně rozebírají klenbu mostu a provádějí zavážku trasy a její hutnění. „Těmito pracemi je značně narušena statika bývalého mostu a zejména vozovky, proto musela být uzavřena pro motorová vozidla," poznamenal Pavel Průcha.

Také zavážení prostoru vlečky má podle něho přesně stanovená pravidla. „Občasné deště způsobují, že materiál používaný k zavážení má vlhkost nad stanovenou normu, proto jsou nutné pracovní přestávky," doplnil vedoucí mělnického odboru výstavby a rozvoje.

Pokud se počasí výrazně nezhorší, bude křižovatka od července opět průjezdná. Zhotovitel stavby to potvrdil na posledním kontrolním dni.