Sedmisetmetrový úsek komunikace tu za 6,7 milionu korun bez DPH opravuje českolipská společnost SaM silnice a mosty. Práce tu začaly před Velikonocemi.
Frézování starého asfaltu a následná pokládka nového se odehrává za provozu, doprava je řízena kyvadlově po volné polovině silnice. „Délka pracovních míst, na kterých je omezena doprava na polovinu komunikace, nepřesahuje 400 metrů. V těchto úsecích je provoz řízen kyvadlově pomocí světelné signalizace – a v hodinách s vyšší dopravní intenzitou také proškolenými regulovčíky,“ upřesnil Martin Buček z Ředitelství silnic a dálnic.
Cílem je ve frekventovaném úseku zajistit maximální plynulost provozu, denně totiž na silniční spojnici Mělníka a Mladé Boleslavi projíždějí více než čtyři tisíce vozidel.
Vedle celoplošné výměny krytu vozovky se upravují i krajnice a obnovují funkčnosti příkopů – včetně čištění propustků pod sjezdy či častěji odstranění těch původních s jejich nahrazením novými betonovými troubami. Úpravy spojené s odlážděním lomovým kamenem v betonu se také týkají dvojice příčných propustků přímo pod opravovanou komunikací.