„Stavebně technický stav spodní stavby mostu byl hodnocen jako uspokojivý, stav nosné konstrukce ale jako špatný. Dochází tam rovněž k rozpadu vozovky. Stávající izolace mostu je na konci životnosti, do mostní konstrukce zatéká, což výrazně omezuje její další životnost,“ popsal mluvčí ŘSD Martin Buček.

Hlavním cílem prací je podle mluvčího kompletní výměna mostního svršku a zhotovení nové izolace mostovky.

U případu, který se stal u Liběchova zasahovaly složky IZS a nechyběl tam ani koroner.
Sebevrah zastavil na čtyři hodiny provoz na trati z Prahy do Ústí nad Labem

Most, po němž denně přejede v průměru jedenáct tisíc vozidel, bude opravován vůbec poprvé od roku 1996, kdy byl postaven. Práce se odehrají za provozu po částech. Doprava měla být původně kyvadlová. Nakonec se ale ŘSD rozhodlo, že bude vedena v obou směrech v režimu 1+1 provizorní jízdní pruh. Částečné omezení pak čeká řidiče  na všech navazujících křižovatkách včetně vozidel cestujících po D8.

Zhotovitelem prací je společnost Poor. Celkové náklady na opravu jsou 27,74 milionu korun bez DPH.