Podle nich totiž právě světelná křižovatka ulic Mostní, Třebízského a Třída Legií bude dopravu ve městě po otevření trojice kruhových objezdů za Masarykovým mostem stále brzdit

Křižovatka je součástí krajské silnice II/101. O její proměně na kruhový objezd vedení kraje podle kralupského místostarosty Libora Lesáka neuvažovalo. „Křižovatka by nijak zásadně neměla brzdit dopravu. Upravili jsme intervaly semaforu tak, aby pro hlavní tah byly o něco delší než pro vozy přijíždějící Třídou Legií nebo ulicí Třebízského,“ konstatoval kralupský místostarosta a dodal, že intervaly na křižovatce nechalo město upravit už v minulém roce. To se podle něho příliš nelíbí obyvatelům domů ve vilových čtvrtích, kteří musejí na světlech čekat o něco déle.

Pozdržení automobilů projíždějících po hlavním tahu městem Libor Lesák vidí spíš ve dvojici přechodů pro chodce, které jsou jen pár desítek metrů za zmíněnou křižovatkou. S tím se ovšem musí počítat.

Po dokončení rekonstrukce průtahu krajské silnice, která by se měla současně s mostem T. G. Masaryka otevřít začátkem letních prázdnin, podle místostarosty dojde k výraznému zlepšení dopravní 
situace ve městě, která bývala 
v dopravních špičkách opravdu neúnosná.

Radnice chce navíc stále usilovat o snížení tonáže nákladních aut projíždějících městem. Zásadním řešením by byl ovšem jedině dlouho očekávaný obchvat.