VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kondenzátor na zimáku rozpoutal dlouhou debatu

MĚLNÍK - Dlouhá debata se odehrála ve chvíli, kdy mělničtí zastupitelé na svém posledním veřejném zasedání jednali o penězích pro sdružení HC Hvězda Praha.

14.9.2007
SDÍLEJ:

Zimní stadion Mělník.Foto: Archiv

 

Už před časem byla schválena částka 2 miliony korun na nákup a výměnu vzduchového kondenzátoru, který zajišťuje chlazení ledové plochy zimního stadionu. Ale ze dvou milionu bylo vyčerpáno 488 tisíc korun. A kondenzátor není. Najednou se tvrdí, že není akutně potřeba. A na straně druhé je tu potřeba dotace 1,6 milionu korun na částečnou úhradu nákladů v souvislosti s využíváním plochy zimního stadionu. A to pro stejnou zastřešující organizaci. Podle vedení radnice není nyní nutné kondenzátor měnit, protože stávající k dostatečnému chlazení poslouží dobře.

Kam se podělo zmíněných 488 tisíc korun? To zajímalo i zastupitele Jaromíra Patočku a Milana Schweigstilla. „Co jsme za ty peníze udělali? Podle mne jsme ušetřili 1,5 milionu korun neušetřili, ale my jsme půl milionu prohospodařili!“ řekl Patočka.

„Jsou to náklady na zpracování projektové dokumentace, přípravy na připojení kondenzátoru, zčásti úpravy na vodním kondenzátoru,“ uvedla na dotaz Jana Kašparová, která je pověřena vedením odboru správy majetku a služeb mělnické radnice.

Patočka si myslí, že celá akce byla zbytečná. „Je možné, že ty peníze nebyly vyhozené, ale byly použity na něco jiného než měly být. Nepřecenili jsme něco? Nepředběhli jsme zbytečně dobu? Mně se tohle nelíbí! Zamotali jste se do toho,“ uvedl Patočka.

Se svojí verzí přišel zastupitel Milan Schweigstill. Následně jeho slova potvrdil místostarosta Koudelka. „Honem honem potřebujeme 1,5 milionu korun dát HC Hvězda Praha jako dotaci. Takže je tu projekt na kondenzátor za dva miliony, ale koupilo se něco jen za půl milionu. Tak ten jeden a půl milionu jim dáme právě z téhle kolonky,“ uvedl Schweigstill.

„Nepopírám, že se kolega Schweigstill blíží pravdě,“ řekl Koudelka. Právě Koudelka ale nevidí v nastalé situace problém. „To se prostě stává. Pokud se akce nerealizuje celá, nebo se zruší, peníze jsou přesunuty jinam. To je běžné, v tom není nic špatného. Že stejná částka, tedy 1,6 milionu korun, bude směřovat na částečnou úhradu spojenou s využíváním plochy na stadionu? I v tom nevidím problém. Hokej hraje kolem 150 dětí, je tam kolem čtyřicetikrasobruslařek, k tomu školní bruslení,“ dodal Koudelka.

 

14.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Těžká dopravní nehoda na Pražském okruhu u Jesenice nejenom zkomplikovala provoz na této dálniční komunikaci, ale také přinesla vážné problémy hasičům
9

K vážné nehodě se hasiči museli přímo prodírat

Olympik proti Chrudimi sahal po senzaci, nakonec smolně padl.

Jedna z klíčových bitev. K soutoku míří Oceláři

Stanou se rytířské forbíny novou tradicí?

Mělník /FOTOGALERIE/ - Skupina historického šermu Rytíři Mělničtí vznikla před sedmi lety. Zakládající členy nespojovala jen společná rodina, láska k historickému šermu, ale i hluboký vztah ke královskému věnnému městu Mělník. Jsou oblíbenými hosty mnoha zdejších projektů a každoročně se účastní Bitvy na Mělníku, Mělnického koštu a pravidelně působí na scéně Mělnického vinobraní.

Kam na Mělnicku za zábavou? Vyberte si!

Mělnicko - Přinášíme vám přehled kulturních událostí v regionu.

ON-LINE: Ptejte se ragbyového trenéra Roberta Votipky

Kralupy – Pomáhal zakládat kralupský ragbyový klub, prožil s ním všechny těžké chvíle a je nadále jeho výraznou součástí. Trenér Robert Votipka je jedním z těch, který se snaží ragby postavit na slušnou úroveň i u nás. A právě kralupský kouč je naším dalším hostem online rozhovoru pro Mělnický deník. 

V okolí Prahy mají vyjet nové vlaky. Budou mít jedno, nebo dvě patra?

České dráhy chtějí v příštích letech zásadně obnovit elektrické vlaky pro Pražskou integrovanou dopravu. Názor, jak mají vozy vypadat, se začíná v poslední době měnit. Pro dopravu v Praze a okolí chtějí České dráhy koupit jedenáct vlaků, které mají jezdit na lince z Milovic do Benešova u Prahy. Dopravce ve svých plánech zatím počítá s tím, že vlaky by byly jednopodlažní a sedmivozové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT