Podle mělnického místostarosty Milana Schweigstilla jde o jednosměrnou část ulice mezi Fibichovou a Havlíčkovou. Placená zóna tam přitom bude pouze po jedné straně.

V části ulice Kapitána Jaroše, kde je jednosměrný provoz, parkují většinou lidé pracující v blízkém centru města. Svá auta tam nechávají po celý den.
„Na radní se proto obrátili podnikatelé z horní části ulice Kapitána Jaroše, jejichž zákazníci nemají šanci u provozoven ani na chvíli zaparkovat, když například potřebují naložit zboží," vysvětlil Milan Schweigstill.

V horní části ulice Kapitána Jaroše půjde o placenou parkovací zónu C, ve které je prvních třicet minut parkování zdarma.

„Chceme, aby auta měla šanci střídat se tam po půlhodinách," připomněl místostarosta s tím, že na rozdíl od jiných zón s označením C, kde platí řidiči za parkování až do sedmnácti hodin, by v ulici Kapitána Jaroše měl placený čas končit v šestnáct nebo dokonce už v patnáct hodin, aby tam mohli parkovat místní lidé.

„Město nechce placenou zónou v ulici Kapitána Jaroše vydělávat, ale vyhovět podnikatelům i rezidentům," poznamenal Milan Schweigstill, který odhaduje, že příjmy z parkování tam budou nízké. Každopádně se ale vrátí zpátky do ulice.

Padnou na nové vodorovné dopravní značení, které jasně stanoví, kde mají stát auta podél chodníků. Příčinou je ledabylé parkování některých řidičů, kteří často stávají příliš daleko od obrubníků. Ve středu vozovky pak zbývá málo místa pro projíždějící autobusy plné cestujících.

Nové vodorovné dopravní značení čeká i křižovatku s Fibichovou ulicí, kde se rovněž kvůli parkujícím autům někdy obtížně vytáčejí autobusy.